vrijdag 9 december 2016

Theatertroep Vaudeville

Aangespoord door een lovende recensie in de krant spoedde ik mij naar de Toneelschuur voor de voorstelling Vaudeville van de Theatertroep. Toen ik de spelers zag wist ik dat ik ze al eerder had gezien en dat werd bevestigd doordat ze ook  hier een pauze inlasten om het publiek van drinken te voorzien, heel rommelig maar sympathiek, iets wat ze bij die voorgaande voorstelling ook deden. Maar ik kon me niets meer van de inhoud herinneren en ik vrees dat dat bij Vaudeville precies zo zal gaan. Het is allemaal 'wel grappig': het Zwanenmeer uitgevoerd door het Amsterdams Mannenballet bijvoorbeeld, compleet met commentaar en slow-motion herhalingen, maar het beklijft niet echt. De sketches zijn van hilarisch (een paard dat door het publiek heen dendert) tot melig. Hier staat tegenover dat de spelers erg enthousiast zijn  en er zelf veel plezier in hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten