dinsdag 7 oktober 2014

Buy nothing new maand (2)

Bij de Buy nothing new maand hoort ook dat je je weer bewust wordt van de spullen die je al hebt. Een mooie aanleiding als je niet zo'n opruimer bent (zoals ik).
Nu heb ik eindelijk eens al mijn oude brillen tevoorschijn gehaald en weer eens opgezet. De meeste kunnen echt weg, het schijnt dat de brillenman ze weer inneemt en er iets nuttigs mee doet, heel goed.
Het bovenste brilletje is nog van mijn opa geweest, ik heb het zelf nog gedragen, met mijn eigen glazen erin natuurlijk, en dat bewaar ik. Dat was in de tijd van de ziekenfondbrilletjes, dus toen reuze hip.
De brillen liggen in volgorde, interessant hoe de mode verandert van groot en rond naar kleiner en steeds breder en nu weer naar groot. Je kunt al uittellen dat de volgende brillenmode groot en rond zal zijn. Zo, ben ik ook eens trendwatcher!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten