woensdag 14 september 2011

Waar zijn ze gebleven?

Al sinds 23 augustus is men bezig om 400.000 weblogs van web-log naar weblog over te zetten. Van de details snap ik niets, maar het heeft heel wat voeten in aarde om dat ene tussenstreepje weg te krijgen.
Ondertussen mis ik mijn dagelijkse rondje langs de Haarlemse blogs van Raarlems Dagklad en Ziggy Klazes, en ben ik onthand omdat ik de textielnieuwtjes van Berthi niet meer kan lezen of de filosofische en enthousiaste stukjes van Simone de Jong.
Inmiddels is iets wat een dag zou duren al drie weken gaande en zijn er 400.000 bloggers monddood gemaakt. En, ook heel erg, ik kan mijn eigen archief niet meer in. Even nakijken welke zanger het ook weer was of wanneer die kunstenaar een expositie had, daarvoor kon ik altijd uitstekend in mijn eigen archiefje terecht. En dat is nu helemaal weg. Ja, je kunt iets in cache bekijken, maar dan moet je wel al precies weten wat je zoekt en het is juist leuk om een beetje te 'bladeren'. En al mijn leuke foto's, ik vrees onderhand met grote vreze dat alles voorgoed verdwenen is....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten