dinsdag 20 september 2011

Prinsjesdag

Nu ik al een tijdje, wat zal ik zeggen, op rijpere leeftijd ben durf ik er wel voor uit te komen: ik ben vandaag naar Den Haag gegaan om de gouden koets te zien. Ik was er een beetje dubbel in, ik wilde het allemaal wel zien, maar zonder al te veel moeite en gedoe, en ook zonder al te lang te moeten wachten. Dus toen wij na twaalven in Den Haag arriveerden stond alles al driedubbel dik. We belandden op de Lange (Korte?) Voorhout, waar de weg een beetje afloopt in het midden. Dus als je wat verder gaat staan kijk je automatisch iets over de mensen heen.
IETS dus. Daar kwam de gouden koets. Ik zag nog wel Maxima wuiven achter smetteloos gepoetst glas (het leek wel of ze in een etalage zat, in het nette dan) maar dit werd mijn foto.


Niettemin, leuk om eens mee te maken zo'n folkloristische dag.

Hiernaast een felbegeerde trap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten