donderdag 13 januari 2011

Haarlem-Noordblog

Voor diegenen die nooit de reacties lezen: gisteren reageerde Ton van Beelen op mijn berichtje over de nieuwe fietsenstalling. Hij schreef en passant dat hij zelf ook een blog over Haarlem heeft, namelijk over Haarlem-Noord. (Helaas momenteel uit de running vanwege de migratie van web-log). Nou ben ik altijd erg geïnteresseerd in andere Haarlemblogs, maar deze had ik nog niet ontdekt. Leuk hoor, ga zo door! Wat mij betreft kunnen er niet genoeg weblogs over Haarlem zijn. (Tip: doe alleen de foto's wat groter, dat kijkt wat makkelijker). Ook werd ik door Ton's blog attent gemaakt op een website over Haarlem-Noord met veel voor en na plaatjes, ook erg leuk.
Hieronder mijn eigen herinnering aan Haarlem-Noord: het oude Rechthuis aan de Vergierdeweg als Bibliotheek Oud-Schoten in de jaren tachtig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten