donderdag 11 juni 2009

Hagelslag

Ik ben dol op ansichtkaarten en heb dan ook een hele verzameling. Vooral sinds de komst van de gratis Boomerang kaarten is de collectie flink gegroeid. Er zijn kaarten bij waarvan je denkt, aan wie zou ik ze in godsnaam ooit versturen, maar dat probleem is opgelost sinds ik lid ben van Postcrossing. De wensen van de leden zijn nogal divers. Zo wilde Louise graag food cards. Ze was zeer verguld met deze kaart waarop ik nog wat uitleg had geschreven over onze gewoonte om chocola op brood te eten.
Haar reactie:
THANK YOU very much for your fabulous postcard. You eat "chocolate" on your bread? It sounds fantastic but I'm not sure I could eat it myself, at least not on bread.
Here in Canada, we often get comments about how everyone here put "ketchup" on EVERYTHING, like: bacon & eggs, french fries, potatoes, some pasta, on toast and even on pancakes!

Kijk, dat weet ik dan ook weer, en zij blij met haar kaart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten