zondag 24 december 2006

Wilikditwel

Mijn oma is geboren in 1900. Toen zij in 1985 stierf had ze veel veranderingen meegemaakt. Van paard en wagen tot in iedere straat een auto voor bijna elke deur. Van ansichtkaart tot telefoon. Van paardentram tot vliegtuig. In 1985 had mijn vader al een 'personal' computer. Ik wilde er toen nog niets van weten.
Ruim tien jaar geleden werd in de bibliotheek een kast neergezet met daarin een computer waarmee je kon internetten. We liepen er eerst nog argwanend omheen, waar was dat goed voor? Mijn eerste website die ik bekeek was van de jamborette van de scouting waar mijn zoon aan meedeed. Ik kon hem zelfs een mailtje sturen. Zou dat wel aankomen als je alleen maar op 'verzenden' hoefde te drukken?
En nu mail ik dagelijks, surf op het net, chat af en toe en heb een weblog.
Wat doe ik over tien jaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten